onsdag 21 oktober 2015

Reportage, plugg och recensionsexemplar

Det var ett tag sen nu. Att det gått tre veckor sen jag sist bloggade är helt sjukt, men jag kan ändå förstå det. Det har varit (och är) fullt upp i skolan och vi spurtar in i det sista nu före lovet.
Men efter 12:15 på fredag, då har jag höstlov!

En annan anledning till varför jag haft mindre tid över till bloggen är för att jag skrivit reportage för lokaltidningen. Det känns jätteroligt att jag fått göra det. I framtiden vill jag ju faktiskt satsa på mitt skrivande. Men det är alltså dit mycket av min "skrivtid" gått också.

Vill ni läsa något annat än bokrecensioner av mig finns det några reportage upplagda på hemsidan (smygreklam, hehe).

Uppåt väggarna med parkour
Här har det knådats degar i över ett sekel
Utan kristendomen skulle något fattas
Violinist med hjärtat i Hälsingland
De vill få fler att spela och dansa
Olivia lämnade vardagen för London
SHOF slår ett slag för marimba

Men jag kommer såklart fortsätta skriva om böcker också. Häromdagen ramlade ett rec.ex ner i brevlådan, vilken bok det var får ni se när jag läst ut den!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.